Kontakta oss

Tack för att välja tjänsten som du vill anslutas till.

Om ni behöver råd, begära information om en produkt, etc.

Kundtjänst

För att rapportera en leveransproblem, avboka din beställning, ett problem med dina däck, osv.

Service efter försäljning

Några vanliga frågor

Vilka är tidsfristen för leverans?

Leveranstiderna är listade för varje objekt i korgen och på produktlistorna. Du kan följa leveransen med spårningsnummret.


Kommer de beställda fälgar + däck monterade och balanserade?

Däcken är inte monterade och balanserade vid leverans. Monteringscentern som finns på vår webbplats kan göra det till mycket konkurrenskraftiga kostnader.



Kontakta säljavdelingen

Obs!

Varje klagomål om en pågående beställning bör riktas till kundservice för att få ett svar.

Välj den kategori nedan som bäst beskriver din fråga

Kontakta kundeservicen

Vår service efter försäljning använder sig av ärenden. För att öppna ett ärende måste du logga in på ditt konto och klicka på länken för att öppna ett ärende. Våra agenter kommer att göra sin bästa för att lösa problemet på ett effektivt sätt.

LiveChat
Messenger