205/55 R16 91V M+S, Seal Inside - Ändra

Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V M+S, Seal Inside

Kategori : Personbil 4 säsonger
C B A 69 dB
4.0 /5 (103 recensioner)
Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V M+S, Seal Inside
Pirelli 205/55 R16 91V
69
Pirelli Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V M+S, Seal Inside
C B A 69 dB
i lager

Gratis leverans inom 72h

Pris per styck 2 014,39 kr

Egenskaper

Märke Pirelli
Modell Cinturato AllSeason +
Dimension 205/55 R16 91V
Ändra den här dimensionen
Specificering M+S, Seal Inside
Europeiskt Rating
C B A 69 dB
Kategori
Personbil 4 säsonger
Recensioner
4.0 /5 (103 recensioner)

Beskrivning

Cinturato AllSeason + 205/55 R16 91V (M+S, Seal Inside) från Pirelli är en utveckling av Cinturato ™ All Season-profilen. Det är ännu effektivare på vintern och sommaren.

Beskrivning
recensioner
Montering

Riktningsbestämd mönsterskulptur på slitbanan

Riktningsbestämd mönsterskulptur på slitbanan
Utmärkt väghållning och bromsprestanda på våta ytor.

3D-slamteknologi

3D-slamteknologi
Bästa väggrepp på torra vägar och förkortning av bromssträckan.

Nytt komponent i slitbanan

Nytt komponent i slitbanan
Denna nya hybridprocess erbjuder större säkerhet på våta och snöiga vägar.

Seal Inside™

Seal Inside™
Pirelli revolutionerar körning efter punktering genom att skapa en ny generation av självreparerande däck som garanterar säkerhet och möjliggör fortsatt körning efter en punktering samtidigt som fullständig kontroll över bilen bibehålls.
Faktum är att med Seal Inside™-teknologin kan ett fordon vars däck har punkterats av ett externt objekt, i 85% av fallen fortsätta sin färd eftersom lufttrycket förblir intakt. Denna utveckling eliminerar därmed majoriteten av olyckssituationer orsakade av tryckförlust i ett punkterat däck.
Med ett Seal Inside™-däck lämnar inte en punktering dig strandad mitt i ingenstans: du kan åka hem för att byta ditt däck eller gå direkt till en verkstad.
Denna Seal Inside™-teknologi kan användas på alla fordon beroende på däckets storlek.

Fas 1
Det externa objektet, som en spik, omges av mastixen i däcket.
Fas 2
Om objektet stöts ut fyller mastixen gradvis hålet som objektet lämnar efter sig.
Fas 3
När objektet är helt ute ur däcket är hålet helt fyllt och förseglat, vilket förhindrar all tryckförlust.
LiveChat
Whatsapp Messenger